Практикум з педагогіки


Добрий день, майбутні вчителі!
Запрошую усіх вас до педагогічної онлайн-майстерні, 

яка вивчає і досліджує тему
«Сучасний урок: проблеми, вимоги, пошуки» 

            Ми продовжуємо розглядати тему «Форми організації навчання». Протягом 2 тижнів ми з вами будемо говорити про основну форму - урок.
Шкільний урок сьогодні вимагає нової побудови, бо настали часи, коли новітні технології стрімко ввірвалися в усі сфери нашого життя. Вони спрощують спілкування та співробітництво. За останні роки використання інформаційних технологій в освітньому процесі набуло особливого значення. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, принесені інформаційними технологіями, та навчитися правильно їх застосовувати, передусім, в освіті.
             Усім вам відомо, що з 2018 року відбувається процес реформування освіти в Україні. Відбувається безперервний пошук відповідей на питання: «Як навчати, як створити сприятливі умови засвоєння нового матеріалу?». Перегляньте відео під назвою «З чого все починалося? Реформування початкової освіти. Оновлена початкова школа».

            Зовсім скоро ви прийдете працювати до нової сучасної школи. Вам необхідно буде працювати за новими стандартами освіти, використовуючи новітні технології навчання.
І ми повинні добре розуміти, що будь-яка педагогічна технологія буде мертвою, якщо реальні люди, котрі її втілюють, не розглядатимуть дану проблему як цілісну систему в єдності компонентів і взаємозв’язків.
Описати технологію – це одне, а реалізувати її на уроці – це зовсім інше. Адже відіграє велику роль відбиток особистості, інтелекту конкретного вчителя. Тому найсерйознішою проблемою реформування освіти є підготовка вчителів, які повинні усвідомити, що слід переходити «від передання знань» до «навчання жити».
Розв’язання даного завдання безпосередньо пов’язане з вами – майбутніми вчителями.
Починати вирішувати поставлені завдання міністерством освіти і науки України ми будемо разом із вами вже сьогодні, дорогі майбутні вчителі.
Необхідно вирішувати проблеми в освіті, враховуючи інтереси сьогоднішніх сучасних дітей.
Діти не хочуть ходити до школи. Що це? Бунт ледарів чи органічне несприйняття новим поколінням дітей старої системи освіти? Відповідь на це питання найкраще дають діти – майбутнє нашої країни.
Відео «Школярі про сучасну школу»


Виклик сьогодення: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи...».

Шановні майбутні вчителі, я запрошую усіх вас до педагогічної онлайн-майстерні, яка вивчає і досліджує тему «Сучасний урок: проблеми, вимоги, пошуки».

Чому ж майстерні? Бо на період карантину кожен із вас стане майстром. Що це означає? Завдяки власній науковій, пошуковій, дослідницькій, проектувальній роботі, а також творчій діяльності кожен із вас знайде відповідь на питання: Сучасний урок. Який він?

Протягом 2 тижнів, викориcтовуючи різні джерела інформації, розгляньте сучасний урок крізь призму модернізації освіти.

На шляху до педагогічної майстерності вам необхідно виконати такі завдання:
Завдання 1: Підготувати міні лекцію-візуалізацію на тему «Сучасний урок крізь призму модернізації освіти».

Завдання 2: Укласти рекомендації на зразок «Правила підготовки до сучасного уроку».

Завдання 3: Зробити «Педагогічний калейдоскоп». Познайомитися із кращими визнаними в усьому світі системами освіти. Визначити: Якими є сучасні уроки у початковій школі цих країн? Презентувати те, що знайшло своє відображення у реформуванні початкової освіти в Україні.

Завдання 4: Виходячи з позиції «Коли б директором був я», створити й презентувати проект «Школа майбутнього» або «Школа, на яку чукають діти».

До нових онлайн-зустрічей! 
До нових відкриттів, шановні майстри! 
З нетерпінням чекаю на ваші повідомлення з виконаними завданнями!


Комментариев нет:

Отправить комментарий